پروژه های دانشجویی فایل باران

پایان نامه، پروژه، مقاله، تحقیق، پاورپوینت، پژوهش

پروژه های دانشجویی فایل باران

پایان نامه، پروژه، مقاله، تحقیق، پاورپوینت، پژوهش

کتاب مبانی معاملات بورس، تألیف مهندس کامبیز طاهری

کتاب-مبانی-معاملات-بورس-تألیف-مهندس-کامبیز-طاهری
کتاب مبانی معاملات بورس، تألیف مهندس کامبیز طاهری
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 476
حجم فایل: 17 کیلوبایت
قیمت: 95000 تومان

دانلود متن کتاب مبانی معاملات بورس، تألیف مهندس کامبیز طاهری،
در قالب word و در 476 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: شناخت مفاهیم اولیه
فصل دوم: تحلیل نمودارها
فصل سوم: نشانگرهای تکنیکال
فصل چهارم: سری فیبوناچی
فصل پنجم: نظریه امواج الیوت
فصل ششم: تحلیل الگوهای نموداری
فصل هفتم: تحلیل الگوهای شمعی
فصل هشتم: روابط قیمت با زمان
فصل نهم: نشانگرهای اقتصادی
فصل دهم: استراتژی معاملات



مقدمه مؤلف:
از زمانی که اولین شکل تمدن‌های انسانی پدید آمد، انسان‌ها برای رفع نیازهای خود ناگزیر از داد و ستد با یکدیگر شدند؛ زیرا هر یک از آن‌ها در زمینه‌ای خاص تبحر داشته و برای دستیابی به کالاهایی که تهیه‌شان در تخصص‌اش نبود می‌بایستی از طریق رد و بدل کردن کالای تولیدی خود با دیگران کالاهای مورد نیاز را فراهم کند. با گسترش هرچه بیشتر تمدن‌ها و تبدیل آن‌ها از حالت قبیله‌ای به شهرنشینی، گوناگونی نیاز افراد بیشتر گردیده و مبادله پایاپای کالاها دیگر پاسخ‌گوی نیازهای مردم نبوده و در نتیجه واحدهای پول پدید آمدند. با ورود به عصر کشف فلزات، اولین شکل واحدهای پول به صورت سکه بود، ولی با گذشت زمان اسکناس‌ها نیز وارد عرصه داد و ستدها شدند. می‌توان پیدایش اولین اسکناس‌ها را به چینی‌ها نسبت داد. زیرا مارکوپولو در سفرنامه خود نقل می‌کند که در چین و هنگام ورود به دربار، برای خوشامد به او هدیه‌ای به صورت یک برگ بزرگ بهادار که در آن زمان در چین ارزش زیادی داشت، به او دادند.

با گسترش بیشتر ارتباطات جهانی، ملل مختلف در سفر به کشورهای دیگر خود را نیازمند آن دیدند که واحد پول کشور خود را به واحد پول کشور مقصد تبدیل کنند و در نتیجه سیستم تعیین ارزش برابری پول‌های مختلف پدید آمد. امروزه با پیشرفت روزافزون صنایع مخابرات و کامپیوتر و ورود به عرصه اینترنت، می‌توان در هر نقطه دنیا و در هر ثانیه با دسترسی به یک کامپیوتر و ارتباط اینترنتی از قیمت تمام معاملاتی گوناگون از جمله ارزش برابری ارزها با یکدیگر باخبر شد.

وانگهی، پیشرفت تکنولوژی سبب گردیده که رفته‌رفته سکه و اسکناس نیز از گردونه معاملات تا حدودی خارج شده و کارت‌های پلاستیکی و عملیات کامپیوتری از طریق اینترنت جایگزین آن‌ها گردند. این امر سبب گردیده است که شرکت‌های کارگزاری معاملات، دیگر محدود به منطقه جغرافیایی خود نبوده و بتوانند به مشتریان خود در سراسر نقاط جهان خدمات خود را ارائه دهند و بدین ترتیب شرکت‌های کارگزاری با سرعت زیاد در حال تأسیس بوده و بعضاً درآمدهای خوبی را از این طریق کسب می‌کنند. مشتریان این شرکت‌ها با در اختیار داشتن یک نرم‌افزار معاملاتی که شرکت کارگزار در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و از طریق اتصال با اینترنت به سادگی می‌توانند فقط با یک کلیک روی دگمه موشواره کامپیوتر خود، اقلام معاملاتی خود را در هر نقطه دنیا خریده یا به فروش برسانند.

کشور ما ایران نیز از این امر مستثنی نبوده و سیستم معاملات الکترونیکی با سرعت روزافزون در میان علاقه‌مندان به معاملات بورس در حال گسترش می‌باشد. به علت جذابیت زیادی این سیستم معاملاتی و به دلیل نامحدود بودن کسب درآمد در آن، بعضی افراد بدون آن که اصول و قواعد آن را فراگیرند عجولانه درگیر معاملات شده و در هفته‌های اول متحمل ضررهای هنگفت گردیده و حتی اصل سرمایه خود را نیز از دست می‌دهند درحالی‌که اگر این معاملات طبق اصول صورت پذیرند، نه تنها برای معامله‌گر سودآور بوده، بلکه در نگاه کلی عاملی برای ورود ارز به کشور ما نیز خواهد بود.

در بازار کتاب ایران دوستان و همکاران زحمت کشیده و کتاب‌هایی را در زمینه معاملات بورس تألیف یا ترجمه کرده‌اند، ولی نگارنده چون اعتقاد دارد که هنوز نیاز برای منابع و مراجع در این زمینه شدیداً احساس می‌گردد بر آن شد که این کتاب را تألیف و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد و امید است که مورد توجه این عزیزان قرار گیرد. بدیهی است که این کتاب دارای کاستی‌هایی بوده لذا از خوانندگان ارجمند تقاضا می‌گردد نظریات، انتقادات و پیشنهادهای خود را به نگارنده ارائه نموده تا این کتاب در چاپ‌های بعدی با کیفیت بهتری منتشر گردد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق برنامه مونتاژ نهایی

تحقیق-برنامه-مونتاژ-نهایی
تحقیق برنامه مونتاژ نهایی
فرمت فایل دانلودی: .DOC
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 78 کیلوبایت
قیمت: 3000 تومان

دانلود تحقیق در مورد برنامه مونتاژ نهایی،
در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
برنامه مونتاژ نهایی، یک سری کامل از محصولات ساخته شده را در بعد از دوره زمانی تعیین می کند. این برنامه برای برنامه ریزی و کنترل برنامه نهایی به کار می رود. شامل روانه کردن سفارشات، برنامه نهایی و برداشتن اجزا ترکیبات، زیرمونتاژها، رنگ کردن یا سایر اختتامیات، جدول بافت یا خرید هر بخش مرکب که تحت کنترل MPS نیست، اما نیازمند به برنامه نهایی است و به طور خلاصه کنترل FAS که سهم کسب و کار از ترکیبات محصولات تکمیل شده آماده برای بارگیری، می باشد. این ممکن است بر حسب سفارشات مشتری، بخش ناهایی محصول، شماره سریال یا شماره مخصوص سفارش مونتاژ تعیین شود.

رابطه با MPS:
برنامه اصلی تولید، نشان دهنده یک برنامه ساخت پیش بینی شده است. FAS برنامه واقعی ساخت می باشد. MPS  برنامه در بخش ها، اختیارات و یا گروههای بخش ها توزیع می کند . نظر به اینکه FAS آخرین توزیع- دقیقا در بخش آخر تعریف شده است. فرق MPS  این است که به طور کلی پیش بینی ها یا تخمین های سفارشات مشتری را با سفارشات واقعی پس از استفاده از ناقص  این پیش بینی ها یکی می کند. FAS نشان دهنده آخرین تعدیل ممکن که می تواند توسط MPS صورت گیرد، می باشد. بنابر این توصیه می شود که این تعدیل هر چه دیرتر صورت گیرد. هر بخش حل نشده بر روی FAS شروع بخشی ازفهرست موجودی کالا های تکمیل شده شرکت می باشد.
FAS از MPS تفکیک و جدا شده است. تفاوتی که بیشتر به دید می آید، در جمع آوری سفارشات از محیط می باشد...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق مشاوره در نوجوانی

تحقیق-مشاوره-در-نوجوانی
تحقیق مشاوره در نوجوانی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 58 کیلوبایت
قیمت: 3000 تومان

دانلود تحقیق در مورد مشاوره در نوجوانی،
در قالب word و در 24 صفحه، قابل ویرایش.


چکیده تحقیق:
در هر جامعه درصد قابل توجهی از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان بدون آن که تمایلی داشته باشند، ناخواسته خودشان را در حصاری از کمرویی محبوس و زندانی می کنند و شخصیت واقعی و قابلیت های ارزشمند ایشان در پس توده ای از ابرهای تیره ی کمرویی، ناشناخته می ماند.چه بسیار دانش آموزان و دانشجویان هوشمند و خلاقی که در مدارس و دانشگاه ها فقط به دلیل کمرویی و معلولیت اجتماعی، همواره از نظر پیشرفت تحصیلی و قدرت خلاقیت و نوآوری نمره ی کمتری از همسالان عادی خود عایدشان می شود؛ چرا که کمرویی یک مانع جدی برای رشد قابلیت ها و خلاقیت های فردی است.پدیده ی کمرویی در بین بزرگسالان و افراد مسن بسیار پیچیده تر است و چنین پیچیدگی روانی ممکن است در اغلب موارد، نیازهای درونی، تمایلات، انگیزه ها، قابلیت ها، فرصت ها، هدف ها و برنامه های شغلی، حرفه ای و اجتماعی ایشان را به طور جدی متأثر و دگرگون کند. پرداختن به پدیده ی کمرویی و بررسی مبانی روان شناختی آن از این رو حائز اهمیت است که تقریباً همه ی ما به گونه ای تجاربی از کمرویی را در موقعیت های مختلف داشته ایم.

نوجوانی دوره ای است که در آن دانش آموز بیش از هر زمان دیگر نیاز به راهنمایی و مشاوره دارد. نوجوان ضمن مشورت با اولیا و مربیان، دست کم باید بداند که چگونه خود را بهتر بشناسد و از برخوردهای زیان بخش در محیط خانه و مدرسه پرهیز کند.

چهار راه نوجوانی، روایتگر تجربه های اولیا و مربیان است که به ندرت فرصت می یابند فنونی را که طی سال ها در خویش درونی ساخته اند، بررسی کرده، به روشنی در باره آن سخن بگویند.

چهار راه نوجوان با توجه به تجربیات معلمان و مشکلاتی که اولیا با آن مواجه بوده اند، نوشته شده است.

بدیهی است که خلاقیت و ابتکار فردی معلمان و اولیای خانه، با توجه به تفاوت های فردی کودکان و نوجوانان، نقش سازنده ای در امر مشاوره خواهد داشت.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پایان نامه هویت و عزت نفس

تحقیق-هویت-و-عزت-نفس
پایان نامه هویت و عزت نفس
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 74
حجم فایل: 78 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

دانلود پایان نامه با موضوع هویت و عزت نفس،
در قالب word و در 74 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: کلیات
1-1- مقدمه
1-2- موضوع تحقیق
1-3- اهداف تحقیق
1-4- اهمیت موضوع
1-5- دلایل انتخاب موضوع
1-6- سوالات تحقیق
1-7- تعاریف عملیاتی واژه ها

فصل دوم: موضع گیری های نظری ویافته های پژوهشی درخصوص موضوع
2-1- موضع گیری های نظری درخصوص هویت و عزت نفس
2-1-1- تعریف هویت وعزت نفس
2-1-2- شکل گیری هویت
2-1-3- نظریه های هویت
2-1-4- نظریه های عزت نفس
2-2- یافته های پژوهشی درخصوص موضوع
- نتیجه گیری

فصل سوم: روش پژوهش
3-1- روش تحقیق
3-2- جامعه و نمونه آماری
3-3- روش جمع آوری اطلاعات
3-4- ابزار اندازه گیری هویت
3-4- ابزاراندازه گیری عزت نفس
3-5- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش
1-4- بررسی جمعیت شناختی
2-4- بررسی توصیفی و استنباطی فرضیه ها

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1- بحث و نتیجه گیری
5-2- نتیجه گیری نهایی
محدودیتها
پیشنهادات
منابع
ضمائم


بخشی از متن پایان نامه:
1-1- مقدمه:
انسان درزندگی به دنبال معنایی می گردد که به خاطر آن زندگی می کند و با رشد عقلانی فرد در دوره نوجوانی، توجه او به ارزشها و اعتقادات، مفاهم حقیقت، زیبایی و مرگ و نیستی که در کل معنای زندگی است، جلب می شود. نوجوان تمام روابط و باورهایی را که در دوران کودکی بدون چون و چرا پذیرفته است، موردپرسش و تردید قرارمی دهد و سعی می کند با توجه به شخصیت شکل پذیر و استقلال جوی خود، نظامی از ارزشها به دست آورد.

بسیاری از نوجوانان همان طورکه آدلوم بیان می کند، وقتی برای اولین باربه دنیای اطراف خود می نگرندو سعی می کنند تا شخصیت خود را ارزیابی نمایند، احساس می کنند که درباره جهان و معنای وجود انسان و حتی خودشان نیازمند پاسخ هستند (احمدی، 1377)

بنابراین دوران نوجوانی به سبب تغییرات شدید جسمانی و روانی و از طرف دیگر انتظاراتی که خانواده و جامعه از نوجوان دارد و سایر عواملی که در روند رشد و تکامل نوجوان تاثیر می گذارد، برحساسیت این دوره می افزاید...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پایان نامه ویندوز سرور 2003

تحقیق-ویندوز-سرور-2003
پایان نامه ویندوز سرور 2003
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 82
حجم فایل: 59 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

دانلود پایان نامه با موضوع ویندوز سرور 2003،
در قالب word و در 82 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: معرفی ویندوز سرور 2003
ویرایش های ویندوز سرور 2003
ویرایش Standard
ویرایش Enterprise
ویرایش Datacenter
ویرایش Web
خدمات نصب راه دور در سرور
تقاضای کمک
کمک رسانی بدون دعوت

فصل دوم: نصب و روش های آن
مدل های نصب         
winntexe در مقابل winnt32exe      
استفاده از winntece      
استفاده از winnt32exe      
نصب از روی سی دی       
نصب اتوماتیک       
نصب بر اساس تصویر      
نصب بر اساس فایل جواب       
نصب غیر حضوری       
sysprep      
ایجاد sysprepinf        
اجرای برنامه ها پس از اتمام کار sysprep       
تکثیر تصویر اصلی در یک فایل        
مرحله مینی ستاپ        
RIS) Remote Installation Service)

فصل سوم: سرویس مسیریابی و دستیابی از راه دور (RRAS)
امن کردن RRAS        
تماس مجدد          
ID تماس گیرنده        
شبکه های خصوصی مجازی        
نصب RRAS        
فعال کردن RRAS        
پیکربندی دستیابی راه دور (شماره گیری یا VPN)     
پیکربندی NAT  در مسیریاب        
پیکربندی VPN و NAT        
پیکربندی یک اتصال امن بین دو شبکه خصوصی        
پیکربندی RRAS   بصورت سفارشی       
پیکربندی سرویس گیرنده های RRAS     
مدیریت و عیب یابی RRAS        
مدیریت چند سرویس دهنده RRAS       

فصل چهارم: معرفی دایرکتوری فعال
نصب دایرکتوری فعال و ایجاد ناحیه دیشه       
افزودن ناحیه فرزند          
ابزار مدیریت دایرکتوری فعال          
کامپیوترها و کاربران دایرکتوری فعال         
توافق ها و ناحیه های دارکتوری فعال        
سایت ها و خدمات دایرکتوری فعال          
افزودن کاربر به ناحیه          
تنظیمات زمان ورود به شبکه و کامپیوترهای شبکه           
تغییر نام کاربر           

فصل پنحم: خدمات نام ناحیه (DNS)
مروری بر سرورهای DNS:       
فضای نام DNS       
نحوه کار DNS      
نصب خدمات نام ناحیه      
پیکربندی سرور DNS      
ایجاد منطقه مستقیم جستجو       
رونوشت برداری منطقه    
نام منطقه و بروز کردن پویا  (Dynamic Update)   
ایجاد یک منطقه جستجوی معکوس      
نام گذاری منطقه جستجوی معکوس     
مدیریت DNS     
عیب یابی خدمات سرور DNS     

فصل ششم: پروتکل پیکربندی پویای میزبان (DHCP)
آشنایی با DHCP      
نصب خدمات DHCP      
پیکربندی خدمات DHCP توسط خدمات میدان دید    
مباحث مربوط به قرارداد DHCP     
ایجاد میدان دید فوق العاده (Superscope)  
ایجاد ذخیره ها    
فعال سازی میدان دید   
تأیید سرور DHCP در دایرکتوری فعال 
یکپارچه سازی DHCP ‌و DNS
ویرایش گزینه ای سرور DHCP    
بررسی قراردادهای DHCP     
بارگذاری پشتیبان پایگاه داده DHCP‌     
عیب یابی DHCP

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

گزارش کارآموزی تأسیسات موتورخانه و پمپ های آبرسانی

گزارش-کارآموزی-تأسیسات-موتورخانه-و-پمپ-های-آبرسانی
گزارش کارآموزی تأسیسات موتورخانه و پمپ های آبرسانی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 152
حجم فایل: 641 کیلوبایت
قیمت: 3000 تومان

دانلود گزارش کارآموزی تأسیسات موتورخانه و پمپ های آبرسانی،
در قالب word و در 152 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن گزارش کارآموزی:
تاسیسات چیست؟
تاسیسات، در سیستم حرارت مرکزی که با عنوان شوفاژ مطرح می شود. در محلی به نام موتورخانه دستگاههایی از قبیل دیگ- مشعل- پمپ و ... نصب شده و حرارت  به سیال واسطه که می تواند اب باشد منتقل می گردد. سپس پمپ موجود در موتورخانه، آب گرم را توسط لوله کشی به داخل اتاقها هدایت نموده و وارد رادیاتورهای مستقر  در اتاق می کند. این رادیاتورها گرما را به اتاق منتقل کرده و در نتیجه دمای آب کاهش می یابد. آب توسط لوله برگشت به طرف موتورخانه رفته و برای جذب مجدد گرما به داخل دیگ هدایت می شود و بار دیگر این سیکل و چرخه تکرار می شود.

اصولاً در سیستم حرارت مرکزی که از آب گرم استفاده می شود، دمای خروجی آب از دیگ 180 درجه فارنهایت و دمای ورودی آب به داخل دیگ که گرمای لازم را به اتاق منتقل کرده است، برابر 160 درجه فارنهایت در نظر گرفته می شود. به عبارت دیگر اختلاف دمای آب گرم خروجی از دیگ و آب برگست داده شده از ساختمان برابر 20 درجه فارنهایت است.

نحوه گرم شدن اتاق توسط رادیاتور به صورت جابجایی آزاد یا طبیعی می باشد. هوای بالای رادیاتور معمولاً به دلیل گرم شدن سبک شده و به طرف بالا حرکت می کند و هوای سرد طرف مقابل اتاق جایگزین آن می شود. به همین ترتیب یک چرخش طبیعی در جریان هوای اتاق بوجود آمده و دمای تمامی نقاط اتاق بالا رفته و اتاق گرم می شود.

رادیاتور، شوفاژ فاقد هرگونه موتور یا وسیله برقی است. پس نمی توان توسط رادیاتور، شوفاژ دمای اتاق را کنترل کرد. میزان رطوبت نسبی اتاق نیز قابل کنترل نمی باشد. اصولاً وقتی هوای اتاق گرم می شود، میزان درصد رطوبت نسبی کاهش می یابد. به عبارت دیگر رادیاتور، شوفاژ میزان رطوبت نسبی اتاق را کاهش می دهد و بایستی توسط افزودن بخار به هوای اتاق میزان رطوبت مورد نیاز انسان را تامین نمود...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.